صفحه اصلی|اخبار|درباره ما|تماس با ما
پنج شنبه ٢٤ آبان ١٣٩٧
موسسه پارسه

 


 


باسمه تعالی شأنه

آئین‌نامه اجرایی اعطاء وام شهریه دوره‌های آموزشی

 

براساس تفاهم‌نامه منعقده فی مابین موسسه دانش دندانپزشکی پیشگامان پارسه و صندوق اندوخته طوبی وابسته به بنیاد خیریه خواجه نصیر طوسی دانشجویان دوره‌های آموزشی موسسه پارسه می‌توانند بر اساس شرایط و ضوابط معین شده بشرح ذیل، معادل مبلغ شهریه خود را بصورت وام از صندوق اندوخته طوبی دریافت نمایند:

1-   میزان مبلغ وام و تعداد اقساط باز پرداخت وام توسط موسسه پیشگامان پارسه تعیین می‌گردد.

2-  مبلغ وام توسط صندوق مستقیماً به حساب موسسه پارسه واریز می‌گردد و وجه آن در اختیار وام گیرنده قرار نخواهد گرفت.

3-  در صورتی که پیامک دعوتنامه دریافت وام را از موسسه پارسه دریافت نموده‌اید ابتدا فرم عضویت در صندوق اندوخته طوبی را از پایین این صفحه باز نموده و پس از ثبت نام اولیه برای مطالعه سایر مراحل مجدداً به همین صفحه مراجعه نمایید.

4-  حداکثر تا یک هفته بعد از پرکردن فرم ثبت نام دعوتنامه دریافت وام به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال می‌گردد. بنابراین ارائه پست الکترونیکی صحیح در هنگام ثبت نام الزامی می‌باشد.

5-   کد عضویت و رمز عبور شما در سامانه اختصاصی صندوق نیز به شما پیامک خواهد شد.

6-  اگر دارای حساب جاری (دارای دسته چک) در یکی از بانکهای کشور هستید می‌توانید شخصاً وام دریافتی خود را ضمانت نمایید. در غیر اینصورت معرفی یک نفر ضامن معتبر که دارای حساب جاری باشد الزامیست.

7-   چک‌های هیچ یک از موسسات مالی و اعتباری برای ضمانت وام مورد پذیرش نمی‌باشند.

8-  از آنجاکه ارائه کننده چک ضمانت اعتبار سنجی خواهد شد در صورتیکه فرد سابقه چک برگشتی داشته باشد امکان ضمانت دریافت وام نخواهد داشت.

9-  چک‌های قدیمی بانک‌های کشور برای دریافت وام فاقد اعتبار می‌باشند و فقط چک‌هایی که در قالب سامانه صیاد (چک‌های دارای کد 16 رقمی رهگیری) صادر شده‌اند مورد پذیرش می‌باشند. چک‌های معتبر (چک‌های سامانه صیاد) به شکل زیر می‌باشند:

10-  متن چک‌های ضمانت می‌بایست دقیقاً به شرح ذیل باشند و در صورت مغایرت صندوق از پذیرش چک ضمانت صادره معذور است:

   10-1- مبلغ چک باید معادل 2 برابر مبلغ وام دریافتی با حروف و عدد در چک نوشته شود.

   10-2- چک می‌بایست در وجه موسسه دانش دندانپزشکی پیشگامان پارسه با شناسه ملی 14006189220 صادر گردد.

   10-3- تاریخ چک باید به تاریخ سه ماه پس از دریافت وام با عدد و حروف ثبت گردد. (تاریخ دقیق چک ضمانت در دعوتنامه دریافت وام برای متقاضی ارسال خواهد شد.)

   10-4- درج هرگونه توضیح اضافی مانند "بابت ضمانت دریافت وام" و غیره باعث عدم پذیرش چک ضمانت صادره خواهد شد.



11-  پرداخت وام به متقاضیانی که در یکی از استان‌های تهران، البرز و قم سکونت دارند تنها به صورت حضوری انجام خواهد شد ولی متقاضیانی که در سایر استان‌ها ساکن هستند مختارند یکی از روش‌های حضوری و یا غیر حضوری را برای دریافت وام انتخاب نمایند.

12-  روز و زمان‌های مجاز جهت حضور در محل صندوق برای دریافت وام در ایمیل دعوتنامه مشخص خواهد شد.

13-  بسته به نوع ضمانت و مراجعه حضوری یا غیر حضوری به صندوق برای دریافت وام مدارک به شرح ذیل باید ارائه شود:


مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام شهریه

الف وام‌گیرنده ضامن وام خویش است.

   الف 1- وام‌گیرنده بصورت حضوری به صندوق مراجعه می‌نماید.

     الف -1 -1- اصل و کپی صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات کپی صفحه توضیحات

     الف -1-2- اصل و کپی کارت ملی (پشت و رو)

     الف -1-3- چک ضمانت (چک حتماً متعلق به سامانه صیاد باشد)

     الف -1-4- یک قطعه عکس وام گیرنده

     الف-1-5- کپی کارت دانشجویی یا کپی کارت نظام پزشکی

   الف 2 وام‌گیرنده مدارک را  از طریق پست ارسال می‌نماید.

     الف 2 -1- کپی صفحه اول شناسنامه در صورت داشتن توضیحات کپی صفحه توضیحات

     الف 2 -2- کپی کارت ملی (پشت و رو)

     الف 2 -3- چک ضمانت (چک حتماً متعلق به سامانه صیاد باشد)

     الف 2 -4- یک قطعه عکس وام‌گیرنده

     الف-2-5- کپی کارت دانشجویی یا کپی کارت نظام پزشکی

     الف 2 -6- گواهی امضاء صادرشده توسط دفتر اسناد رسمی.

     الف 2 -7- پر کردن فرم درخواست وام صندوق

     الف 2 -8- پرکردن فرم ضمانت وام صندوق

 

ب شخص ثالث ضامن وام‌گیرنده است:

   ب 1- وام‌گیرنده و ضامن به صورت حضوری مراجعه می‌نمایند:

     ب- 1- 1 -اصل و کپی شناسنامه وام‌گیرنده ودر صورت داشتن توضیحات کپی صفحه توضیحات

     ب- 1- 2- اصل و کپی کارت ملی وام‌گیرنده (پشت ورو)

     ب- 1- 3- اصل و کپی کارت ملی ضامن

     ب- 1- 4- چک ضمانت (چک متعلق به سامانه صیاد باشد) پشت چک می‌بایست توسط وام‌گیرنده امضاء شده باشد.

     ب- 1- 5- یک قطعه عکس وام گیرنده

     ب-1-6- کپی کارت دانشجویی یا کپی کارت نظام پزشکی

   ب- 2 وام‌گیرنده و ضامن مدارک را از طریق پست ارسال می‌نمایند.

     ب -2 -1- کپی شناسنامه وام‌گیرنده و در صورت داشتن توضیحات کپی صفحه توضیحات.

     ب -2 -2- کپی کارت ملی وام‌گیرنده (پشت و رو)

     ب -2 -3- کپی کارت ملی ضامن (پشت و رو)

     ب -2 -4- چک ضمانت (چک متعلق به سامانه صیاد باشد) پشت چک می‌بایست توسط وام‌گیرنده امضاءشده باشد.

     ب -2 -5- یک قطعه عکس وام‌گیرنده

     ب-2-6- کپی کارت دانشجویی یا کپی کارت نظام پزشکی

     ب -2 -7- گواهی امضاء صادر شده توسط دفتر اسناد رسمی متعلق به وام‌گیرنده

     ب -2 -8 -گواهی امضاء صادر شده توسط دفتر اسناد رسمی متعلق به ضامن

14-  در صورتی‌که اسناد و مدارک دریافت وام از طریق پست ارسال می‌گردد الزاماً می‌بایست پست ویژه استفاده گردد. صندوق اندوخته طوبی و موسسه پیشگامان پارسه مسئولیتی در خصوص گم شدن مدارک در سامانه پست ندارند.

15-  اقساط وام به شیوه اینترنتی و از طریق پنل اختصاصی توسط دانشجو پرداخت خواهد شد. برای آشنایی با شیوه کار با پنل کاربری صندوق اندوخته طوبی اینجا را کلیک نمایید و برای ورود به صفحه اختصاصی خود این قسمت را کلیک نمایید.

16-  صندوق اندوخته طوبی معادل 1 درصد از  وام را به عنوان کارمزد ارائه خدمات از وام‌گیرنده اخذ خواهد نمود این مبلغ بصورت اقساطی و از طریق پنل اختصاصی اخذ خواهد شد (بعنوان مثال کارمزد وام 5 میلیون تومانی 50000 تومان خواهد بود.)

17-  بعد از پایان اقساط وام و کارمزد، وام‌گیرنده می‌بایست برای دریافت اسناد ضمانت شخصاً به صندوق مراجعه نماید در صورت تمایل به دریافت اسناد از طریق پست، اسناد ابتدا باطل می‌گردد و پس از پرداخت هزینه پست توسط وام‌گیرنده، اسناد به آدرس اعلامی ارسال خواهد شد.

18-  در صورتی‌که وام‌گیرنده، یا ضامن نیازی به چک ضمانت ارائه شده نداشته باشند در صورت تمایل چک توسط صندوق باطل می‌شود و تصویر لاشه چک برای وام‌گیرنده ارسال می‌شود.

19-  در صورتی که وام‌گیرنده اسناد را از طریق پست ارسال می نماید پیشنهاد می‌گردد برای آنکه پرونده نقصی نداشته باشد متقاضی از تمامی مدارک خود بویژه چک ضمانت، گواهی‌‌های امضاء، فرم تقاضای وام و فرم ضمانت دریافت خود عکس تهیه نماید و تصاویر را از طریق پیام‌رسان "بله" به trf92@ ارسال نماید تا قبل از ارسال از بی‌نقص بودن مدارک، اطمینان حاصل نماید.

20-  عدم پرداخت اقساط حداکثر در دو ماه متوالی منجر به وصول مطالبات از محل چک ضمانت خواهد شد.  

21-  برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با شماره‌های 2-44954001-021 و یا 09127261646 تماس بگیرید.

22- آدرس پستی جهت ارسال مدارک : گیرنده بنیاد خواجه نصیر طوسی - تهران اتوبان ستاری بلوار فردوس شرقی خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه 12 پلاک 2 و 6 کد پستی 1481934743


لینک های مورد نیاز:

ثبت نام

دانلود فرم درخواست وام
دانلود فرم ضمانت وام
راهنمای سامانه طوبی
ورود به سامانه طوبی